15 Haziran 2011 Çarşamba

YALIN - ANLAT GÜZEL Mİ ORALAR ŞARKISI DİNLE + ŞARKI SÖZLERİ

YALIN - ANLAT GÜZEL Mİ ORALAR ŞARKI SÖZLERİ
Önce dakikalara kırgın,
Sonra saatlere ve günlere dargın,
Migde agrıları yerini hayal bozukluklarına bırakırken,
Biliyordum biliyordum,
Sonu sessizlik sonu özlem,
Sonunu sevmeyeceğimide biliyordum git derken,

Ne yapıyorsun,
Anlat güzelmi oralar,
Sadede gelebilirim,
Isıtıyormu kalbini benim kadar,
Ne yapıyorsun,
Anlat güzelmi oralar,
Artık söyeleyebilirim,
Seni baştacı eden haklı sonuna kadar,

Elden gittiği gibi kolay,
Gitmiyormuş ki kalpten,
O bir kelime dudaktan hemen kurtulmayı başarıyorken,
Biliyordum biliyordum,
Sonu sessizlik sonu özlem,
Sonu sevmiyeceğimide biliyordum git derken,

Ne yapıyorsun,
Anlat güzelmi oralar,
Sadede gelebilirim,
Isıtıyormu kalbini benim kadar,
Ne yapıyorsun,
Anlat güzelmi oralar,
Artık söyeleyebilirim,
Seni baştacı eden haklı sonuna kadar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder